Social Proof – wykorzystaj opinie klientów na swoją korzyść

Social Proof to koncepcja, która w swojej podstawie zakłada, że klienci i odbiorcy usług są w stanie zaufać drugiemu człowiekowi bardziej, niż jakiejkolwiek marce. Sugerowanie się opiniami innych przy dokonywaniu zakupu daje poczucie, że zalety produktu nie są wykreowane przez markę, ale znajdują potwierdzenie w rzeczywistości lub, w przypadku negatywnych opinii, zupełnie odbiegają od oczekiwań klientów.

Czytaj dalej Social Proof – wykorzystaj opinie klientów na swoją korzyść

Efekt ROPO – jak nie tracić klientów w sklepie internetowym

Efekt ROPO to jedno z pojęć, które w ostatnich latach coraz częściej pojawia się w dyskusji o rynku e-commerce. Pomimo intensywnego rozwoju sklepów online i ich popularności, nawet 56% klientów w dalszym ciągu chce dotknąć produktu na żywo przed jego zakupem. Efekt? Sklepy internetowe mogą być traktowane jako katalog produktów – klient dokona zakupu w sklepie stacjonarnym. Jak rozumieć efekt ROPO i jak sobie z nim poradzić?

Czytaj dalej Efekt ROPO – jak nie tracić klientów w sklepie internetowym

SXO, czyli połączenie SEO i UX

Search Experience Optimization to zbiór technik, które mają na celu zoptymalizować doświadczenia użytkowników już na poziomie wyszukiwarki. To właśnie dzięki SEO użytkownik trafia na stronę z organicznych wyników wyszukiwania, a działania UX zapewniają mu pozytywne doświadczenie na stronie. Połączenie tych technik umożliwia nam realizację celów biznesowych. Pokazujemy jakie działania poprawią pozytywne doświadczenia użytkowników.

Czytaj dalej SXO, czyli połączenie SEO i UX

Płatności w sklepie internetowym

Jeśli sklep internetowy ma działać sprawnie i przynosić zyski jako uzupełnienie dla sklepu stacjonarnego lub samodzielny sklep online, oprócz wyboru domeny czy stworzenia solidnej strony internetowej ważny będzie też wybór systemu płatności. Możliwość bezgotówkowego opłacenia zamówienia, nie tylko w formie przelewu, ale też wygodniej –  kartą bankową czy blikiem to dla klienta spore ułatwienie. Jak to jednak zorganizować, jaki serwis płatności internetowych wybrać i który opłaca się najbardziej?

Czytaj dalej Płatności w sklepie internetowym