Quo vadis oeconomia? – Konferencja z udziałem LTB

Technologia stale się rozwija, co powoduje, że promocja wizerunku firmy wymaga zastosowania nowych metod. Marketing internetowy jest doskonałym źródłem promocji i reklamy przez szeroki i szybki zasięg dla odbiorców. Staje się tematem wielu rozważań, w tym w obrębie przyszłościowego zawodu dla ekonomistów. Czy może stać się zawodem XXI wieku?

Czytaj dalej Quo vadis oeconomia? – Konferencja z udziałem LTB

Social media z obsługą fotograficzną

Chcesz rozwijać swoją markę w mediach społecznościowych? Zainteresuj użytkowników czymś więcej, niż zdjęciami stockowymi i prostymi grafikami. Oryginalne i unikalne zdjęcia współgrające z brandingiem marki są współcześnie jednym z najważniejszych elementów silnej strategii marketingu w mediach społecznościowych. Jak jednak wyróżnić się na tle konkurencji?

Czytaj dalej Social media z obsługą fotograficzną

Współpraca z WSB Wrocław przy realizacji studiów dualnych

W roku akademickim 2020/2021 nawiązaliśmy po raz kolejny współpracę z Wyższą Szkołą Bankową WSB we Wrocławiu, tym razem przy realizacji studiów dualnych na kierunkach Trendy&design w marketingu oraz Grafika komputerowa w reklamie. W ramach współpracy oferujemy studentom I i II stopnia możliwość odbycia stażu w LTB, niezbędnego do zaliczenia obowiązkowych praktyk zawodowych.

Czytaj dalej Współpraca z WSB Wrocław przy realizacji studiów dualnych

Social Proof – wykorzystaj opinie klientów na swoją korzyść

Social Proof to koncepcja, która w swojej podstawie zakłada, że klienci i odbiorcy usług są w stanie zaufać drugiemu człowiekowi bardziej, niż jakiejkolwiek marce. Sugerowanie się opiniami innych przy dokonywaniu zakupu daje poczucie, że zalety produktu nie są wykreowane przez markę, ale znajdują potwierdzenie w rzeczywistości lub, w przypadku negatywnych opinii, zupełnie odbiegają od oczekiwań klientów.

Czytaj dalej Social Proof – wykorzystaj opinie klientów na swoją korzyść