LTB w projekcie “Kariera Jutra”

Dołączyliśmy do największego w Polsce programu szkoleniowo-stażowego – Kariera Jutra. Głównym celem projektu jest trwała integracja osób młodych na rynku pracy oraz przyczynienie się do poprawy ich perspektyw zawodowych. Jest to kolejne przedsięwzięcie realizowane przez naszą agencję wspierającą osoby w początkowym okresie swojej kariery

Czytaj dalej LTB w projekcie “Kariera Jutra”

Strony kategorii produktów – w jaki sposób należy jest zoptymalizować?

seo - optymalizacja sklepu online

Pozycjonowanie to zabieg, który polega na przygotowaniu tekstów z wykorzystaniem powszechnych metod w atrakcyjny sposób. – Zdanie bez sensu, proponuję: Treści na strony kategorii produktowych w platformach e-commerce muszą spełniać kilka najważniejszych celów. Wyjaśniamy, w jaki sposób należy zoptymalizować podstron kategorii produktowych.

Czytaj dalej Strony kategorii produktów – w jaki sposób należy jest zoptymalizować?

Po co marce brand hero?

Z pewnością kojarzysz fioletową krowę w alpejskiej scenerii, żółtego stworka, który pojawiał się zawsze, gdy było się głodnym albo wesołego klauna w żółtym kombinezonie lubiącego popularne cheeseburgery. Te wszystkie postaci to przykłady brand hero, które mają na celu wesprzeć komunikacyjnie konkretną markę.

Czytaj dalej Po co marce brand hero?

Co zmienia Google Analytics 4?

GA 4

Google Analytics 4 to odpowiedź na rozwijający się rynek aplikacji mobilnych. Pozwala na mierzenie i analizę danych nie tylko ze stron internetowych, ale właśnie aplikacji – co jest dużym ułatwieniem, bo do 14 października 2020 roku równoczesna obsługa obu tych elementów była niemożliwa i wymuszała korzystanie nie tylko z Google Analytics, ale także odpowiednio skonfigurowanego Google Analytics for Firebase.

Czytaj dalej Co zmienia Google Analytics 4?

Wzrost fraz w TOP10 o 320% – Firma z sektora finansowego

Sektor finansowy charakteryzuje się sporą konkurencją, dlatego niezwykle istotne jest budowanie wizerunku marki. Opracowanie skutecznej promocji dla firmy nie ogranicza się do wymyślenia chwytliwego hasła. W jej skład wchodzą również działania z zakresu przygotowania kampanii SEO (pozycjonowania stron). Codziennie mierzymy się z takimi zadaniami, podchodząc do każdego klienta indywidualnie. W dzisiejszym case study przedstawiamy analizę kampanii dla firmy Tax-Pol.

Czytaj dalej Wzrost fraz w TOP10 o 320% – Firma z sektora finansowego

Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo