Digital marketing w Niemczech – analiza raportu Hootsuite

LTB działa nie tylko w Polsce, ale i na rynkach europejskich, oferując usługi SEO i marketingu internetowego między innymi w Niemczech, Norwegii, czy Austrii. Z tego też powodu bacznie obserwujemy zagraniczne rynki oraz rozwój trendów w marketingu i brandingu za granicą. Dziś skupimy się na jednym z raportów, który doskonale obrazuje rynek internetowy w Niemczech. Jaki potencjał ma tam marketing internetowy i w jakim kierunku będziemy zwracać nasze działania w nadchodzących miesiącach?

Czytaj dalej Digital marketing w Niemczech – analiza raportu Hootsuite

7 elementów skutecznego landing page

Skuteczny landing page potrafi zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii reklamowej i coraz częściej, wraz z rosnącym znaczeniem  digital marketingu, stanowi jeden z najważniejszych elementów wymagających przygotowania i wdrożenia. Choć z pozoru landing page to nic innego jak strona internetowa, do której będziemy kierować ruch, jej poszczególne elementy są niezwykle istotne w tworzeniu efektownej i efektywnej kampanii. Jakie elementy powinny się znaleźć na dobrym landing page?

Czytaj dalej 7 elementów skutecznego landing page

Jak kupujemy w sieci? Analiza raportu Gemius

Sprzedaż internetowa i rynek e-commerce zaliczyły już kilka lat temu ogromny skok rozwojowy, stając się coraz ważniejszą platformą zarówno z perspektywy sprzedawców, jak i ich klientów. O ile firmy usługowe mogą jeszcze z powodzeniem funkcjonować jedynie z internetową wizytówką, sklepy internetowe mają często znacznie większą szansę na sukces niż te otwierane w fizycznych lokalach. Wszechobecny Internet wpływa jednak nie tylko na to, jak kupujemy – raporty przygotowywane przez Gemius, ujawniają znacznie więcej ciekawych tendencji, trendów i schematów zachowania współczesnego społeczeństwa w sieci. Jak zachowujemy się w świecie online i gdzie zmierza jego najbliższa przyszłość?

Czytaj dalej Jak kupujemy w sieci? Analiza raportu Gemius