„Nowa Jakość – nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni”

Po raz kolejny LTB nawiązuje współpracę z Uniwersytetem Ekonomicznym w ramach realizacji projektów stażowych. Tym razem nasza agencja jest partnerem w zakresie realizacji programu „Nowa jakość – nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni”, którego celem jest podnoszenie kompetencji zawodowych osób wchodzących na rynek pracy.

Czytaj dalej „Nowa Jakość – nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni”

Co zmienia Google Analytics 4?

GA 4

Google Analytics 4 to odpowiedź na rozwijający się rynek aplikacji mobilnych. Pozwala na mierzenie i analizę danych nie tylko ze stron internetowych, ale właśnie aplikacji – co jest dużym ułatwieniem, bo do 14 października 2020 roku równoczesna obsługa obu tych elementów była niemożliwa i wymuszała korzystanie nie tylko z Google Analytics, ale także odpowiednio skonfigurowanego Google Analytics for Firebase.

Czytaj dalej Co zmienia Google Analytics 4?

Wzrost fraz w TOP10 o 320% – Firma z sektora finansowego

Sektor finansowy charakteryzuje się sporą konkurencją, dlatego niezwykle istotne jest budowanie wizerunku marki. Opracowanie skutecznej promocji dla firmy nie ogranicza się do wymyślenia chwytliwego hasła. W jej skład wchodzą również działania z zakresu przygotowania kampanii SEO (pozycjonowania stron). Codziennie mierzymy się z takimi zadaniami, podchodząc do każdego klienta indywidualnie. W dzisiejszym case study przedstawiamy analizę kampanii dla firmy Tax-Pol.

Czytaj dalej Wzrost fraz w TOP10 o 320% – Firma z sektora finansowego

Quo vadis oeconomia? – Konferencja z udziałem LTB

Technologia stale się rozwija, co powoduje, że promocja wizerunku firmy wymaga zastosowania nowych metod. Marketing internetowy jest doskonałym źródłem promocji i reklamy przez szeroki i szybki zasięg dla odbiorców. Staje się tematem wielu rozważań, w tym w obrębie przyszłościowego zawodu dla ekonomistów. Czy może stać się zawodem XXI wieku?

Czytaj dalej Quo vadis oeconomia? – Konferencja z udziałem LTB

Social media z obsługą fotograficzną

Chcesz rozwijać swoją markę w mediach społecznościowych? Zainteresuj użytkowników czymś więcej, niż zdjęciami stockowymi i prostymi grafikami. Oryginalne i unikalne zdjęcia współgrające z brandingiem marki są współcześnie jednym z najważniejszych elementów silnej strategii marketingu w mediach społecznościowych. Jak jednak wyróżnić się na tle konkurencji?

Czytaj dalej Social media z obsługą fotograficzną