Social media z obsługą fotograficzną

Chcesz rozwijać swoją markę w mediach społecznościowych? Zainteresuj użytkowników czymś więcej, niż zdjęciami stockowymi i prostymi grafikami. Oryginalne i unikalne zdjęcia współgrające z brandingiem marki są współcześnie jednym z najważniejszych elementów silnej strategii marketingu w mediach społecznościowych. Jak jednak wyróżnić się na tle konkurencji?

Czytaj dalej Social media z obsługą fotograficzną

Współpraca z WSB Wrocław przy realizacji studiów dualnych

W roku akademickim 2020/2021 nawiązaliśmy po raz kolejny współpracę z Wyższą Szkołą Bankową WSB we Wrocławiu, tym razem przy realizacji studiów dualnych na kierunkach Trendy&design w marketingu oraz Grafika komputerowa w reklamie. W ramach współpracy oferujemy studentom I i II stopnia możliwość odbycia stażu w LTB, niezbędnego do zaliczenia obowiązkowych praktyk zawodowych.

Czytaj dalej Współpraca z WSB Wrocław przy realizacji studiów dualnych

Social Proof – wykorzystaj opinie klientów na swoją korzyść

Social Proof to koncepcja, która w swojej podstawie zakłada, że klienci i odbiorcy usług są w stanie zaufać drugiemu człowiekowi bardziej, niż jakiejkolwiek marce. Sugerowanie się opiniami innych przy dokonywaniu zakupu daje poczucie, że zalety produktu nie są wykreowane przez markę, ale znajdują potwierdzenie w rzeczywistości lub, w przypadku negatywnych opinii, zupełnie odbiegają od oczekiwań klientów.

Czytaj dalej Social Proof – wykorzystaj opinie klientów na swoją korzyść

Efekt ROPO – jak nie tracić klientów w sklepie internetowym

Efekt ROPO to jedno z pojęć, które w ostatnich latach coraz częściej pojawia się w dyskusji o rynku e-commerce. Pomimo intensywnego rozwoju sklepów online i ich popularności, nawet 56% klientów w dalszym ciągu chce dotknąć produktu na żywo przed jego zakupem. Efekt? Sklepy internetowe mogą być traktowane jako katalog produktów – klient dokona zakupu w sklepie stacjonarnym. Jak rozumieć efekt ROPO i jak sobie z nim poradzić?

Czytaj dalej Efekt ROPO – jak nie tracić klientów w sklepie internetowym